Obserwatorzy

Translate

niedziela, 2 marca 2014

Nowe pisanki i anioł...

Witam wszystkich w to niedzielne pochmurne popołudnie! Zobaczcie dzisiaj moje , wykonane po raz   pierwszy zawieszki pisankowe .Osobiście jestem zadowolona z efektu końcowego  bo prezentują się całkiem nieźle .

                    ... no i są tu dodane moje  ulubione perełkowe kropeczki...
         ... a teraz jeszcze pisanki-różanki... 




               ... i z samym haftem...


      ...a teraz kolejna nowość dla mnie , mój pierwszy anioł!


...muszę wam powiedzieć , że bardzo lubię anioły ,zbieram je i wiszące ,i stojące ,dostaję także przy okazji różnych uroczystości, ale nie ma to , jak anioł zrobiony własnoręcznie.
I to jest cudne!!!!!!!!!!!!!!!
     NA koniec, życzę Wszystkim odwiedzającym mojego bloga Anielskiego Tygodnia:)

8 komentarzy:

  1. Prześliczne rzeczy tworzysz - takie kolorowe, wesołe aż sama buzia uśmiecha się do nich!!! Zawieszki i pisanki piękne a anioł przeuroczy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. życzenia przyjęte, ponieważ sama kocham anioły..........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedzenie mojego bloga:)

      Usuń
    2. będę zaglądać często, ponieważ zostałam stałym obserwatorem, mimo ze nie masz witryny

      Usuń
  3. Jakie piękne i pomysłowe te zawieszki, a pisanki z hafcikiem - cudne!! Wreszcie zobaczyłam, jak można ozdobić tego anioła - do tej pory ogladałam go jedynie w skrzyneczce na półce sklepowej.. Pozdrawiam z Lublina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZiękuję bardzo za miłe słowa, które dodają chęci do dalszego tworzenia i witam bardzo w gronie obserwatorów:)))))

      Usuń
  4. Świątecznie się zrobiło:) Piękne pisanki i rewelacyjne połączenie z haftem.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolniacha ;) Piękne Siostra :)

    OdpowiedzUsuń