Obserwatorzy

Translate

niedziela, 5 października 2014

Kartka...

Witam ponownie, tym razem z kartką , którą trzeba było zrobić w całości przy pomocy wykrojników.



Do jej zrobienia wykorzystałam papiery Magicznej Kartki, trochę papieru Galerii Papieru, papier wizytówkowy, kwiaty zrobiłam z papieru czerpanego,  perełek, użyłam również wykrojników:
Marianne Design LR 0106 oraz LRO116,
wykrojnik Memory Box 98321, 
Magnolia Rose Leaf 
Nellies Choice MFD 023,
i jeszcze Cheery Lynn Design DL0278.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie...Challenge #261 'Die Cuts Only' 

Dziękuję za uwagę , witam nowe obserwatorki i zapraszam wkrótce :)

16 komentarzy:

  1. Niezwykle optymistyczna karteczka, pełna wspaniałych barw i pięknie wykonana. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwieciscie:) Basiu powiedz mi gdzie kupiłas preparat do rosy??????:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś, a tu masz linka, gdzie możesz kupić to cacko...http://sklep.scrap.com.pl/preparat-glossy-accents-efekt-szkla-kropli-wody-p-669.html
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. piękna kartka :) zreszta jak każda która wychodzi spod Twoich dłoni:) dziękuję za odwiedziny u mnie :D mam nadzieje ze słoneczko mi dopisze na urlopie :) odliczam już dni :D za tydzień o tym czasie będę własnie w drodze:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Cudowne kolory - dzięki nim kartka jest tak lekka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka cudeńko. Śliczne kolory.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka,cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca :) Wpadły mi w oko kwiaty- są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu MTTC

    OdpowiedzUsuń