Obserwatorzy

Translate

czwartek, 2 października 2014

W niebiesko-szarej tonacji...

Jak ja bardzo lubię  z  pośród wielu kolorów, niebieski...
Możecie się przekonać...







Tutaj połączyłam z szarościami, które w  ostatnim czasie też lubię. Wykorzystałam papiery Galerii Papieru oraz Studia 75, Primowa , ażurowa, wykrojnikowa serwetka, ramka tekturkowa, sizal, piękne różyczki, granatowa gipsówka,  krople rosy z Glossy accents, tuszowania grafitowym tuszem, brzegi poszarpane, a całość psiknięta perłową mgiełką.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie ...
Challenge 283 - Lovely Lace!  
 którego sponsorem jest...
oraz tu....CMC#56 Doily / Картичка с дантелена салфетка
oraz sponsorzy...


Dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce :)

12 komentarzy:

  1. Urocza karteczka :) Bardzo lubię takie połączenie kolorów.Moja imienniczko też bardzo lubię kolor niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka bogata w warstwy i ażurki :-))) Dzięki delikatnej kolorystyce warstwy są pięknym tłem dla kwiatów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna karteczka a ile w niej jest warstw :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna :) Nie wiem co bardziej mi się podoba rameczki i serwetki czy kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka :) wielowarstwowa:D wygląda jak obraz 3d:) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. te piękne wykrojnikowe serwetki dodają uroczej lekkości

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful card. Thank you for joining us at Card Mania Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  8. This is absolutely gorgeous! Love it! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations! Good luck,
    Rene :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A fabulous card hun :) I love the colour scheme! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam wszystkim za tak dobre przyjęcie mojej kartki i pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Cudna jest!!! Gratuluję Top3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się niezmiernie, tym bardziej, że na naszych wyzwaniach trudno przebić się przez 'elitę" :)

      Usuń