Obserwatorzy

Translate

wtorek, 21 października 2014

Wróciłam!..śmy...

Witam, witam, bardzo serdecznie witam po przerwie!!!
Było pięknie, intensywnie i szybko!  Szkoda, że takie dobre dni mijają, jak w oka mgnieniu! ale jestem, cała, zdrowa, zmęczona '' inaczej". I co?... stęskniłam się za Wami!!!!
Pogoda naszemu odpoczynkowi dopisała, może upału nie było, ale co najważniejsze na głowę bardzo nie kapało. Byliśmy w kilku miejscach, zobaczyliśmy  może oklepane, ale dla nas ciągle fajne i nowe miejsca.
A teraz kilka zdjęć...

... nawdychaliśmy się jodu z wietrznego Helu, podziwialiśmy foki...

...pozbieraliśmy trochę grzybów w Jastrzębiej Górze, przywitaliśmy się z miejscowymi mewami...a i zobaczyliśmy, że "nasi " też tu byli....

obejrzeliśmy historię morza i  mnogość ryb w Akwarium gdyńskim, zwiedziliśmy nabrzeże i cyknęliśmy fotkę przy statkach. Wieczorem  nasz ulubiony Szwagier Wojtek zabrał nas w kulturalne miejsce- do Teatru Muzycznego w Gdyni na bliski naszemu wiekowi spektakl "Klimakterium 2 ". Polecam bardzo, bo tylko boki zrywać, takie teksty lecą...( mam  autografy aktorek grających tam...)...

No i byliśmy jeszcze w Malborku, nie pierwszy raz, ale tam też się ciągle zmienia ...czyli reasumując głowa odpoczęła, ale fizycznie to....:)

...na zakończenie tygodnia urlopowego nic człowieka nie postawi na nogi , jak udane wesele...
 ...a to nasze pociechy ze swoimi połówkami ( oczywiście nie wszystkie...)...
No i my  w weselnym nastroju....
Dziękuję za Wasze odwiedziny na blogu i pozostawione komentarze. Postaram się odwiedzać Wasze blogi stopniowo i zostawiać ślad swojej bytności, bo jeszcze muszę ogarnąć bieżące sprawy...
Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce :)

1. Nie ma to jak piękne wspomnienia z wakacji:)

1. Tak, to prawda, było świetnie pobyć i tylko we dwoje, i nacieszyć się siostrami i szwagrem. To jest coś , co zostanie w nas na długo :)

2. Witaj Basiu wypoczęta i pełna nowych pomysłów:)) pozdrawiam cieplutko:)

1. Dziękuję Monisiu, ale moja wena to chyba jeszcze na urlopie, bo trudno mi się zabrać za jakąś twórczość- pustka w głowie:)

3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

4. Witaj Basiu! Super fotki z wakacji,widać,że miło spędziłaś urlop.Czekam na nowe przepiękne karteczki :)

1. Dziękuję Basiu, bardzo lubię " obfocać" różne miejsca i wydarzenia, a co do nowych pomysłów, to jak wyżej :)

5. Widać, że urlop był przyjemny i taki powinien być, wystarczy zabrać ze sobą pogodę ducha! Pozdrawiam serdecznie!

6. Wspaniale, że urlop się udał :) fajne miejsca odwiedziliście

7. Też jakiś czas temu zwiedzaliśmy tamte kąty. Hel był u nas również wietrzny, a z Jastrzębiej Góry pamiętam najbardziej strome zejście na plażę jakie widziałam :)

1. stromizna tam jest, ale jakie widoki! są i dzikie zejścia , całkiem łagodne, pozdrawiam :)

8. No właśnie po takim wypoczynku trzeba się wziąć szybko do kartkowania :-))) Świetne zdjęcia :-)))

9. fajnie, że wróciłaś cała i wypoczęta, pewnie z nowymi pomysłami

10. Piękny czas a jaki owocny, wyprawa i wesele. Ja też lubię wpadać w stare miejsca bo za każdym razem odkrywa się ciągle coś nowego :)

11. Cudowne miejsca zwiedziłaś a wspomnienia które zostały są bezcenne i fajnie że się nimi z nami podzieliłaś :-). Pozdrawiam.

1. Tak, bardzo, bardzo piękne miejsca...a wspomnienia, bezcenne :)

12. Też lubię te mniejsca, chociaż byłam tam kilka razy, wybrałabym się jeszcz raz...

13. Zawsze tak jest co dobre to szybko się kończy. Piękne zdjęcia zrobiłaś.
    Też chętnie bym się tam wybrała. Pozdrawiam.

14. Już myślałam że Ty chora.....a tu takie rarytasy....super!!!!!!!!!!!

15. Gratuluję udanego wypoczynku, też chętnie pozbierałabym grzyby, zdjęcia super :D

16. Piękne zdjęcia- gratuluję udanego wypoczynku. W Malborku coś się zmienia??!!! No tak, z daleka to łatwiej zobaczyć :)

17. duuuużo się u Was dzieje ;) prawdziwi wczasowicze :)
    buziaki dla wszystkich :)

18. Cieszę się, że wyjazd się udał i że bezpiecznie do nas wróciłaś. Czekamy zatem na nowe tworki :) ściskam mocno

1. Dziękuję Natalko, a w głowie coś tam już się powoli otwiera...:)

19. Odbyłaś super wyprawę....
    nawet tak po cichutku (oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu) zazdroszczę, ponieważ JA nad morzem nie byłam nigdy :(

20. ale mi przypomniałaś nadmorskie wiatry...widzę że podobnymi ścieżkami kroczymy...pozdrawiam