Obserwatorzy

Translate

środa, 22 października 2014

Pierwsza Nominacja....

Witam bardzo ciepło!
Dzisiaj trochę przejrzałam blogi moich Wspaniałych Koleżanek i muszę z przykrością stwierdzić, że MAM ogromne zaległości! Bardzo proszę o Waszą cierpliwość, bo muszę to jakoś ogarnąć! Ale najpierw zacznę od tej przemiłej wiadomości,a mianowicie, że zostałam nominowana  po raz pierwszy do nagrody
                                Liebster Award  
przez naszą Koleżankę Renię z bloga Karteluszki Reni... 
 Ciągle podziwiam jej prace i pozostaję w nieustannym zachwycie nad jej twórczością.Zajrzyjcie koniecznie do niej, bo tworzy  pięknie i z pomysłem.
A teraz postaram się  odpowiedzieć na pytania zadane przez Renię:
 1. Czym zajmujesz się zawodowo? 
Obecnie jestem na etacie -Gospodyni Domowa...
2. Ulubiona książka?
Wiele książek przeczytałam oj wiele...ale nr 1 to Jeździec miedziany Paulliny Simons i jej jeszcze dwie części.

3.Twoja największa zaleta?
Tutaj pozostanę skromna...punktualność...
4. Co Cię irytuje w zachowaniach ludzi?
Obłuda i fałsz...
5. Czy jesteś punktualna?
Jak wyżej...
6. Co nie podoba Ci się w zachowaniach blogerów?
...zazdrość?....
7. Twoja największa radość życia?
Bardzo zwyczajnie, Mąż, Dzieci, Rodzina...
8. Jak spędzasz wolny czas?
A czy ja go posiadam w ogóle? ale poważnie, lubię moją twórczość niekoniecznie artystyczną; lubię czytać książki, piec ciasta, szukać nowych przepisów i  sprawdzać je na rodzinie; oj i lubię oglądać dobre filmy i słuchać muzyki różnej...wystarczy?
9. Gdybyś wygrała w lotto to....
Sama nie wiem...
10. Twoje największe marzenie?
Marzeń to ja mam całe mnóstwo...zwyczajne i takie lotne...
 11. Czym dla Ciebie jest prowadzenie bloga?

Prowadzenie bloga jest dla mnie samą przyjemnością, odskocznią od codzienności, dzięki temu poznałam takie fajne dziewczyny i zupełnie inny świat.
Dziękuję za uwagę i cierpliwość.Myślę, że sprostałam wymogom stawianym przy takim teście. Mnie osobiście trudno wybrać kolejnych nominowanych, bo uważam, że wszystkie zasługujecie na wyróżnienie. Prace Wasze są piękne i dlatego , proszę o pobranie banerka wszystkich, którzy są chętni.

 Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce:)
 

3 komentarze:

  1. Miło mi, że Tobie Kochana miło jest z nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a nie mówiłam, że mamy sporo wspólnego!
    też nie mam pojęcia co bym zrobiła z wygrana w totka...
    to kłopot w sumie
    i to spory ;-D

    OdpowiedzUsuń