Obserwatorzy

Translate

piątek, 24 października 2014

Na bogato...

Witam ponownie!
Tak sobie siedzę i przeglądam moje kartki zapasowe, których już nie mam, a pozostały tylko zdjęcia i znalazłam wyzwanie, na które mogę wystawić moją "bogatą" kartkę...
 


Długo czekały te papiery na swoją kolejkę, zanim po nie sięgnęłam. To był moment, spojrzałam i wiedziałam od razu, jaką kartkę zrobię...ale zazwyczaj trwa to dużo dłużej. Do zrobienia kartki wykorzystałam papiery z kolekcji Mała czarna  02, 04, 06, Studio 75, koronkę, wstążkę satynową, piękne żółte róże oraz konturówkę złotą dla podkreślenia detali.
Kartkę zgłaszam tu:
Na bogato- wyzwanie październikowe. 
Dziękuję za uwagę i jeszcze witam Nową Obserwatorkę! Cieszę się ogromnie, że zechciałaś dołączyć do Mojego Świata :)

18 komentarzy:

  1. Bogato bogato ;) jedtesmy w tym samym wyzwaniu.....aby jednej z nas się udało ;) pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. 'Niech wygra lepsza", jak to mówią", a jak będzie zobaczymy :)

      Usuń
  2. Przepiękna, dopracowana i elegancka :) Różyczki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna,bardzo elegancka i na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka , w moim klimacie i kolorach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. super kartka kompozycja bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  6. jak piękna- uwielbiam takie klimaty! Właśnie marzą mi się jakieś żółte papiery, nawet nie wiedziałam dlaczego. Teraz już wiem.....Brawo! Zostanę sobie u Ciebie, bo inspirujesz!Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się bardzo, że moje kartki mogą być dla Ciebie inspiracją.Zapraszam do Mojego Świata :)

      Usuń
  7. Żółte róże... moje ulubione! A zegar tik tak, tik tak... mówi - coraz bliżej święta :)
    Ciekawa jestem co wtedy pokażesz? Już nie mogę się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiaty - dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne vintage, żółty świetnie się tu wpasował :-)

    OdpowiedzUsuń