Obserwatorzy

Translate

piątek, 24 października 2014

Nowy dzień, nowa kartka....

Witam Was!
Jak tytuł wskazuje, nowa kartka w klimacie świątecznym, oczywiście kraft i biel...



Dodatkowo dorzuciłam jeszcze Kratę ze sznurka i całość posypałam brokatem. A te piękne wykrojnikowe ozdoby posiadam od Basi z bloga Barbarahaft...,oraz ten wykrojnik Marianne Design - Gałązki ostrokrzewu LR0244 własny do tego jeszcze perełki i wstążka.Napis od Jolagg.
Kartkę zgłaszam..
Wyzwanie – papier kraft oraz biel 

     No i oczywiście dziękuję za kolejną nominację (ależ wysyp ) Bardzo Sympatycznej Dziewczynie o rewelacyjnym poczuciu humoru . A jest nią Dorotka z bloga Dorota ma Kota Uwielbiam zaglądać na jej bloga , ponieważ jak zapewne wiecie tworzy pięknie i z pomysłem, a do tego rewelacyjnie i z humorem opisuje różne sytuacje:)
A Dorotka zadała bardzo trudne pytanie:
Co chciałabyś usłyszeć u bram nieba na powitanie?
Znając siebie, po zastanowieniu dłuuugim,,,,  nie wiem!!!!! Może coś w rodzaju " Witaj" !!!!
I toby było na tyle .A jeszcze z dumą odbieram banerek i umieszczam na pasku. Dziękuję Dorotko :)

Dziękuję Wszystkim za zabawę i uwagę i zapraszam wkrótce :)

10 komentarzy:

  1. Basia jest karteczka też :) witamy witamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Świętami zapachniało :)) Spojrzałam i tak mi się ciepło na sercu zrobiło... świątecznie :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna bardzo fajna karteczka :) Już chyba pisałam, że szalenie lubię takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa kartka, sprawdzony patent, ale jaki piękny efekt! Poproszę więcej, bo ślicznie :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - Magda DT sklepu Na-Strychu :)

    OdpowiedzUsuń