Obserwatorzy

Translate

piątek, 10 października 2014

Pudełko na coś słodkiego...

Witam ponownie!
Oto pomysł jak wykorzystać  pudełeczko na kartkę...

Miałam konieczność opakować ładnie czekoladę, taką trochę większą. Wiem, że w takim wypadku robi się czekoladownik, ale szczerze mówiąc  "gonił mnie czas" . I oto wpadłam na pomysł zapakowania czekoladki  w taki sposób...

 wykorzystałam oczywiście różne papiery, wykrojnikowe liście, kwiaty niebieskie mojego wykonania, gardenia i małe kwiatuszki to gotowce,  gazę , wstążkę i sznurek, perły na nitce, a wszystko w tonacji brązowo/beżowo/niebieskiej.

I jak Wam się podoba?
Dziękuję za Wasze przemiłe komentarze, które dodają energii i nastrajają pozytywnie! 
 W tym nadchodzącym tygodniu robię małą przerwę w blogowaniu, ponieważ udaję się na "zasłużony" urlop!!!! Hura!!!! jak fajnie. Tak, że teraz już życzę Wam pięknego, ciepłego weekendu i nadchodzącego tygodnia. Pozdrawiam i do zobaczenia :)

15 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na czekoladownik,przepięknie go ozdobiłaś.Bardzo mi się podoba.Miłego weekendu i urlopu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pudełko, z jeszcze większą chęcią zjadłabym taką czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tym pudełkiem, udanego urlopu życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł, wyglada ślicznie;) a urlop rzeczywiście Ci się należy, oby był bardzo udany;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja poproszę o taką czekoladkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. toz to czekoladownik jak się patrzy!
    co się czepiasz sama siebie ? ;-)

    Ładuj bateryjki na urlopie! Do pełna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancki czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne pudełeczko, żal dotykać coby niczego nie zepsuć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, pomysłowo i ze słodką niespodzianką w środku. :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie zapakowałaś tę czekoladę! Śliczny bukiet kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  11. to sama przyjemność dostać taką czekoladę. opakowanie jednak robi swoje...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń