Obserwatorzy

Translate

sobota, 25 października 2014

Jesienno-zimowy tag...

Witam ponownie, jak powiedziałam, nadrabiam zaległości wyzwaniowe. A mamy prawie południe, więc pora zrobić małą przerwę na kawę  i wstawić takiego oto  jesienno-zimowego taga, który robiłam z ogromną przyjemnością wczoraj wieczorem...




Jak widać warstwowy, a użyłam papierów Galerii Papieru,  Zimowa opowieść; Studio 75, Panna Oliwia i Mała czarna; Przeszycia namalowane, 5 warstw, ptaki z Wycinanki pokryte dwoma rodzajami embossingu na gorąco:ptak na dole-Papermania, złoty; ptak u góry Pastel peach, do tego białe gesso i tuszowania tuszem Vintage photo , Distress Ink oraz tusz Latarnii Morskiej grafitowy, a wygląda jak granat; no i jeszcze kawałek juty i motylki z dodatków Lemoncraftu. Na samej górze kokarda ze wstążki i sznurka.
Jest tego trochę , ale przyznam nieskromnie, że podoba mi się :))))
Taga zgłaszam na wyzwanie w Altair Art..
Wyzwanie 7: Tag  
Pozdrawiam Was serdecznie, a kawa wypita, więc koniec przerwy i do roboty...do roboty...:)

18 komentarzy:

  1. prześliczny:) dziekuję za udział w mojej zabawie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykorzystałaś skrapkowe okienko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. super tag, bardzo ciekawy pomysł
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okienko i ptaszki to jedne z moich ulubionych motywów, świetnie je połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny tag :) Połączenie brązów i niebieskiego uwielbiam, a za warstwami przepadam :) Cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń