Obserwatorzy

Translate

czwartek, 23 października 2014

Koleja nominacja i nadrabianie zaległości....

Witam!
Nadrabiam zaległości dalej i proszę jeszcze o dozę cierpliwości. Tym razem otrzymałam Nominację Liebster Award
od kolejnej bardzo zdolnej osóbki, a mianowicie od Anetki z bloga Pasja Tworzenia... To kolejna zdolna Kobietka, której prace bardzo podziwiam, więc i Was zapraszam na jej bloga.
A teraz odpowiedzi:
1. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
  Ja kogo-Mojego Męża !!!!!

2. Co wolisz: morze czy góry?
Jak do tej pory nie udało mi się wybrać w góry, więc siłą rzeczy pozostaje morze
. 3. Którą nogą dzisiaj wstałaś? ;-)
Obiema :)))))

4. Jaka dobra rzecz spotkała Cię ostatnio?
Urlop we Dwoje :)

5.Jak brzmi Twoje życiowe motto?
Staram się żyć tak, aby nie przeszkadzać innym.. to jest samo sedno :) co nie znaczy, że jestem sobek i egoista,  a podpowiedział mi mój ślubny....cecha, która w dzisiejszych agresywnych czasach trudna...

6. Co najbardziej cenisz u innych?
Prawdomówność, humor.. 

7.Gdybyś mogła odbyć podróż życia, to jaki kraj/kontynent byś wybrała?
Zdecydowanie Europa, a kraj to Francja z Paryżem, Włochy ze swoim Wiecznym Miastem i jeszcze Szkocja ze swoimi zamkami....chyba nie bardzo wygórowane to marzenie? :)

8. Jaki film lubisz najbardziej?
Z racji tego, że lubię oglądać różne filmy, to jest ich wiele i jednym z nich jest " Listy do M" oraz " Bezsenność w Seattle ", 

9. Jaka piosenka utknęła ostatnio w Twojej głowie i nie mogłaś przestać jej nucić?
Sylwia Grzeszczak, której twórczość baaaardzo lubię  a piosenka
" Kiedy tylko spojrzę ".

10.Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
Dodawać nowe posty i "szwendać się" po innych blogach...

11.Co chciałabyś powiedzieć osobom odwiedzającym Twojego bloga?
Dziękuję za to, że jesteście, że komentujecie, odwiedzacie , radzicie i dzięki Wam to co robię, ma sens.

     Uff! dobrnęłam do końca. Muszę przyznać, że łatwo nie było!
Ja natomiast , jak pisałam już wcześniej pozwolicie i nie obrazicie się, nie wybiorę kolejnych osób, ponieważ uważam, że na wyróżnienie zasługują wszystkie dobre duszyczki, które tu zaglądają!
A to dla Was :)
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

4 komentarze:

  1. gratuluję wyróżnienia, a w góry serdecznie zapraszam.....

    OdpowiedzUsuń
  2. żyj i pozwól żyć innym!

    takie proste a jakie trudne, nieprawdaż?

    mamy sporo wspolnego... tez lubię się szwendać ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szkoda, że nie mieszkamy blisko, to tak czasem we dwie raźniej by było...

      Usuń