Obserwatorzy

Translate

środa, 1 października 2014

Białe Boże Narodzenie....

...Ale tylko na chwilę, bo wymaga tego wyzwanie. To moja pierwsza kartka świąteczna.Miało być biało, biało, biało....





Kartkę zrobiłam przy pomocy następujących wykrojników:
Marianne design LR0128, LR0122, CR1288,
Nellies Choice folder do embossingu EFE004,
Leane Creatief013
papier wizytówkowy perłowy,papier czerpany, z którego zrobiłam poisencję, baza karton biały,  wstążka szyfonowa, a na koniec tiul i brokat
Kartkę zgłaszam tu...
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.ie/2014/09/challenge-260-white-on-white-christmas.html 
 Dziękuję za uwagę i zapraszam ponownie:)

17 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka :) Bardzo mi się podoba, jest taka delikatna w tej bieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie osobiście zrobienie jednokolorowej kartki jest bardzo trudne, zawsze wydaje mi się, że moja praca jest jakaś taka niejaka :/ Twoja kartka natomiast zachwyca :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak wiara we własne talenty! nie przejmuj się , ja też tak mam! Pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  3. Śliczna !!! Uwielbiam takie białe pejzażyki :-))) I płotki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i ja też bardzo lubię takie zimowe domki i płotki :)

      Usuń
  4. Świetna! I jak fajnie wykorzystałaś ten folder do wytłaczania!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A beautiful scene, with an adorable poinsettia. Thanks for sharing with us at MTTC. Hope to see you again. Caz

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu MTTC

    OdpowiedzUsuń