Obserwatorzy

Translate

czwartek, 23 października 2014

Kraft + biel....

Witam Was!
Jako przerywnik w spacerze po blogach zrobiłam, oj ciężko było, bo jak wspominałam moja wena ciągle jeszcze spaceruje plażą, taką kraftowo-białą, świąteczną kartkę. Jakoś bardzo spasował mi ten duet akurat do świątecznych klimatów...


 Wykorzystałam tu tylko papier wizytówkowy biały i bazę kraftową, a także wypróbowałam nowy wykrojnik Marianne Design CR1295, trochę wstążek i brokatowe gwiazdki.No i oczywiście piękny napis w tej i przyszłych kartkach od Jolagg .
Kartkę zgłaszam na wyzwanie...
Wyzwanie – papier kraft oraz biel
Dziękuję za Waszą obecnośc i przemiłe słowa pod urlopowym postem. Zapraszam ponownie :)

14 komentarzy:

  1. przecudna, ile możliwości kryje się w 2 kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna gra fakturą. I moje ulubione hasło na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie idealne połączenie do kartek świątecznych :) Podoba mi się wytłoczone tło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, w moich ulubionych kolorkach.
    Basiu, troszkę Ci "zazdroszczę" tych wykrojników.
    Pozdrawiam z mokrej i zimnej Małopolski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część to mój dorobek, a część zakupiłam u koleżanki z bloga :)

      Usuń
  5. Piękna zima! Przytulna i aniołkowa ;)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - Magda DT sklepu Na-Strychu :)

    OdpowiedzUsuń