Obserwatorzy

Translate

niedziela, 5 października 2014

Się chwalę!!!!

Witam Was ! 
Dzisiaj postanowiłam trochę się pochwalić, a to za sprawą trzech przypadków:
Po pierwsze,  w losowaniu z okazji otwarcia nowego sklepu internetowego wygrałam bona na zakupy w sklepie, za 50 zł...

 ...i oto co zamówiłam....wykrojnik świetny! i dodam, że...
... ceny bardzo konkurencyjne....
 Po drugie moja kartka ...


 znalazła się w top 3...


 I najnowsza wiadomość, że moja biała kartka....

znalazła się również  w top 3.
To bardzo miłe uczucie, gdy nasza praca jest w jakiś sposób zauważona i doceniona.
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za Wasze komentarze , bo i Wasze ciepłe słowa dodają wiary we własne talenty:)

17 komentarzy:

  1. Kochana idziesz jak burza ....serwetka jest czego zazdrościć!!!!!!!!!!!!!!!!!i te nominowane karteczki och GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze gratuluję twoje prace są tak piękne, że wcale się nie dziwię, że Cię zauważono, jeszcze raz gratuluję:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całego serca gratuluję. Miło jest być docenioną :) Pozdrawiam cieplutkko

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję !!! Zwłaszcza za białą świąteczną należą się owacje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!! Twoje karteczki są przepiękne,szczególnie ta biała świąteczna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wszystkich wygranych, masz szczęście (mam na myśli bon) i talent (chodzi o kartki)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ci bardzo Basieńko! Zasługujesz na to;)
    Troszkę w komentarzach się opuściłam ostatnio, ale widzę, że stworzyłaś znów tyle cudnych prac, że aż się chce tu wracać i podziwiać ten talent;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam Wszystkim za dobre słowo, ale także nie nadążam z zaglądaniem na Wasze blogi, chociaż się staram!

      Usuń
  8. Same sukcesy... gratuluję wyróżnień. Wygrana fajna, ale nie mogę trafić do sklepiku :-(
    Biała kartka przepiękna, bajeczna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to link do sklepiku http://studiohobbyland.pl/
      dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Gratuluję wyróżnień :) Śliczny wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń